MICHAËLA SLOESARWIJ​

Ik werk vanuit een holistische visie en kijk naar de mens als één geheel van lichaam en geest. Mijn doel is verlichting en ontspanning geven aan mensen met pijn en ongemak. Maar denk daarbij ook aan onrust in het hoofd, stress, lichamelijke spanningen, burn-out, emoties vasthouden, Hoogsensitief zijn (HSP). Ik masseer altijd vanuit mijn gevoel en mijn intuïtie. Een massage zal dan ook nooit hetzelfde zijn.

Waarom doe ik wat ik doe?

Mijn verhaal

Met verschillende van massagetechnieken worden spanningen weggenomen, blokkades opgeheven en lichaamsenergie verdeeld. Een massage stimuleert het zelfhelend vermogen van het lichaam.

Mi-Wellness combineert Oosterse en Westerse massagetechnieken.
Er wordt gewerkt vanuit de intuïtie waardoor je altijd een massage ontvangt wat jouw lichaam nodig heeft op dat moment. Hiervoor worden verschillende massagetechnieken gebruikt en is dus nooit sprake van een ‘standaardmassage’. In één massage kunnen diverse technieken zitten van allerlei vormen massages. De ervaringen en kennis vanuit onder andere aromatherapie, reflexologie, acupressuur, sportmassage, ontspanningstechnieken en Reiki worden allemaal samengevoegd in een unieke Mi-Wellness ervaring waarin alle disciplines samenkomen.

Als gediplomeerd ALLROUND MASSEUR ga ik de uitdaging aan om vanuit een stukje maatwerkadvies de balans bij jou te herstellen. De uitdaging is voor mij afgerond wanneer je weer geheel op eigen kracht in staat bent de balans op orde te houden. Bijdrage aan een gezond stukje wellness in jouw leven is het doel wat ik mezelf gesteld heb met mijn passie.

Ik blijf mijzelf steeds verder ontwikkelen met trainingen, cursussen en opleidingen en dergelijke. Ook houd ik mijn kennis op peil door veel te lezen in vakbladen, bijscholingen te volgen en actief te zijn op social media.

Werkwijze
Mi-Wellness

Werkwijze van Mi-Wellness

1: Makkelijk online een afspraak boeken
Voor een eerste behandeling ontvangt u per e-mail altijd een bevestiging van de afspraak, een intakeformulier en de Algemene voorwaarden en Privacyverklaring. Deze kunt u vooraf invullen en als u akkoord gaat, wordt het automatisch digitaal verstuurd. Lees ook het privacybeleid waarin precies staat wat ik met deze gegevens doe.
2: Aandacht, wensen en doelen tijdens intakegesprek
Bedenk vooraf ook wat uw uiteindelijke doel is van een behandeling/massage.Tijdens het doornemen van het intakeformulier wordt hiernaar gevraagd.
3: Behandelingen en massages
Van alle behandelingen en massages die beschreven zijn op deze website kan er per keer een andere behandeling ingezet worden of een geschikte combinatie toegepast worden.
4: Trek makkelijke kleding aan
Handdoeken (om af te dekken, op te liggen en olie mee af te nemen) hoeven niet zelf te worden meegebracht, deze zijn in de praktijk aanwezig. Trek makkelijke kleding aan en voordat u komt, heeft u eventueel thuis al een warme douche genomen.
5: De praktijkruimte
De massages vinden plaats in mijn warme en sfeervolle praktijkruimte aan huis op de eerste verdieping. Tijdens de massage ligt u op een professionele, mooie en verwarmde tafel. U wordt geheel bedekt met een warme baddoek en u wordt gemasseerd met verwarmde olie wat een warm en behaaglijk gevoel geeft.
6: Behandeling starten
Na het intakegesprek wordt de behandeling begonnen. Hierbij zult u gevraagd worden om u te ontkleden (met behoud van uw ondergoed, en voor de dames ondergoed en de bh). Let op: Een (sport)masseur zal u NOOIT vragen om u geheel te ontkleden!!
7: Doorverwijzen
Bij twijfel over een bestaande aandoening of blessure kan worden besloten de behandeling te staken en u door te verwijzen naar een arts, fysiotherapeut of andere specialist. Vervolgbehandelingen zijn mogelijk, zodra uw behandelend arts hierin toestemt. (indien gewenst kan contact worden opgenomen met de behandelaar voor overleg).
8: Afronding behandeling
Na afloop van de behandeling is er tijd om rustig wat water of thee te drinken, stil te staan bij je ervaring van de massage en je aandacht rustig weer wat meer op de buitenwereld te richten.
9: Nieuwe afspraak plannen
Na de behandeling kunt u direct of u kunt wanneer het u zelf uitkomt online een vervolg afspraak plannen.

Kom alles te weten over Mi-Wellness

Overige informatie over Mi-Wellness

  • Diploma NGS Sportmassage Wellnessinstituut Emst
  • Training Klassieke ontspanningsmassage Wellnessinstituut Emst
  • Training Balinese massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Lomi lomi massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Hotstone and cold massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Ayurvedische massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Indiase hoofdmassage Wellnessinstituut Emst
  • Training Hamam behandeling Wellnessinstituut Emst
  • Workshop Aromatherapie van Volatile
  • Cursus Cupping gezicht en lichaamsmassage Bellabaci
  • Magneetmassage workshops door Jeannette Bal van Magneetmassage.nl
  • Cursus Meridian Facial van Noûs Academy
  • Workshop Guasha facial en basis gelaatsanalyse en Bellabaci cupping gezichtsmassage 2018
  • Reiki 1 en 2 in 2018 bij Praktijk Leonora 
  • Intuïtieve ontwikkeling in opleiding bij Paraprakijk Yvonne Apeldoorn vanaf 2016 tot heden
  • Energetisch Therapeut in opleiding via CIVAS
  • Acupressuur massage voor pijnverlichting in opleiding van Mark Perren-Jones via UDEMY 2018-2019

Voor een goede behandeling vragen wij u zich aan onderstaande huisregels te houden.

  1. U dient minimaal 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen met de massage en kunnen eventuele afspraken na u ook op tijd beginnen.
  2. Mobiele telefoon dient uitgeschakeld te zijn tijdens de behandeling. Indien u een dringend telefoongesprek verwacht of u moet vanwege het uitoefenen van uw eigen werk bereikbaar blijven dan kunt u dit kenbaar maken aan de (sport)masseur.
  3. De massages zijn gericht op het verbeteren van lichaam en geest en “hebben dus niets met erotiek te maken”.
  4. In de wacht- en praktijkruimte mag niet worden gerookt.
  5. Wij stellen hoge eisen aan het naleven van de hygiëne voorschriften. Dit geldt voor zowel de (sport)masseur als voor u. Er wordt verwacht dat U de algemeen geldende regels met betrekking tot hygiëne naleeft. Dat is niet alleen voor de (sport)masseur prettiger om te werken, maar ook voor u om de behandeling te ondergaan.
  6. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadiging of verlies van persoonlijke bezittingen.
  7. Voor aanvang van een eerste behandeling wordt het ingevulde intakeformulier samen doorgenomen en zullen een aantal vragen gesteld worden met betrekking tot dit formulier. Geef aan wat voor u het doel van de massage is en vooral waar u eventueel last van hebt.
  8. Bij twijfel over een bestaande aandoening of blessure kan de masseur besluiten de behandeling te staken en u doorverwijzen naar een arts of fysiotherapeut of andere specialist. Vervolgbehandelingen zijn mogelijk zodra uw behandelend arts hierin toestemt (indien gewenst kan contact opgenomen worden met de behandelaar voor overleg.
  9. Zorg dat voor elke behandeling uw masseur op de hoogte is van eventuele veranderingen. Dit kan een verandering zijn van bijvoorbeeld trainingsintensiteit en dergelijke.
  10. Stel vragen als er iets niet duidelijk is bij de behandeling. Ik wil u te allen tijde proberen u zo goed mogelijk uitleg te geven over de behandeling, effecten en doelstelling van de behandeling. Mocht er onverhoopt toch iets niet duidelijk zijn dan bent u altijd vrij om vragen te stellen. In het uiterste geval zullen wij de behandeling staken, totdat u akkoord bent met de behandeling.

Bij Mi-Wellness kunt u gebruik maken snel en veilig betalen via iDeal.
Wilt u toch liever op locatie betalen? Dan kan dat door te pinnen of contant te betalen.

     

Informatieverstrekking Wkkgz voor cliënten 2018
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook onze/ mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Klachtenfunctionaris
Het kan voorkomen dat u als cliënt van onze/ mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij
bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik
u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie
Belangrijker dan de bemiddeling van de klachtenfunctionaris is de inzet, het nemen van verantwoordelijkheden, het vermogen van de zorgaanbieder een klacht op te lossen (met ondersteuning van de klachtenfunctionaris). Bovendien staat het u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.

Met ingang van 01-01-2017 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.

Contact
Wanneer u een klacht heeft kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl.
Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventueel verdere procedure

Samen sterker

Trotse partners

© 2019 All rights Reserved. Mi-Wellness | Algemene voorwaarden & privacy- en cookieverklaring
KvK nummer : 62850962, BTW nummer : NL100577222B02, IBAN: NL36 INGB 0006769099

Webdesign door: Jesse Klaassen

Close Menu