MICHAËLA SLOESARWIJ​

Ik werk vanuit een holistische visie en kijk naar de mens als één geheel van lichaam en geest. Mijn doel is verlichting en ontspanning geven aan mensen met pijn en ongemak. Maar denk daarbij ook aan onrust in het hoofd, stress, lichamelijke spanningen, burn-out, emoties vasthouden, Hoogsensitief zijn (HSP). Ik masseer altijd vanuit mijn gevoel en mijn intuïtie. Een massage – behandeling zal dan ook nooit hetzelfde zijn.

Waarom doe ik wat ik doe?

Mijn verhaal

Met verschillende van massagetechnieken en energetische behandelingen worden spanningen weggenomen, blokkades opgeheven en lichaamsenergie verdeeld. Een massage stimuleert het zelfhelend vermogen van het lichaam.

Mi-Wellness combineert Oosterse en Westerse massagetechnieken.
Er wordt gewerkt vanuit de intuïtie waardoor je altijd een massage ontvangt wat jouw lichaam nodig heeft op dat moment. Hiervoor worden verschillende massagetechnieken gebruikt en is dus nooit sprake van een ‘standaardmassage’. In één massage kunnen diverse technieken zitten van allerlei vormen massages. De ervaringen en kennis vanuit onder andere aromatherapie, reflexologie, acupressuur, sportmassage, ontspanningstechnieken en Reiki worden allemaal samengevoegd in een unieke Mi-Wellness ervaring waarin alle disciplines samenkomen.

Als HOLISTISCH Massagetherapeut ga ik de uitdaging aan om vanuit een stukje maatwerkadvies de balans bij jou te herstellen. De uitdaging is voor mij afgerond wanneer je weer geheel op eigen kracht in staat bent de balans op orde te houden. Bijdrage aan een gezond stukje wellness in jouw leven is het doel wat ik mezelf gesteld heb met mijn passie.

Ik blijf mijzelf steeds verder ontwikkelen met trainingen, cursussen en opleidingen en dergelijke. Ook houd ik mijn kennis op peil door veel te lezen in vakbladen, bijscholingen te volgen en actief te zijn op social media.

Werkwijze
Mi-Wellness

Werkwijze van Mi-Wellness

Kom alles te weten over Mi-Wellness

Overige informatie over Mi-Wellness

  • Diploma NGS Sportmassage Wellnessinstituut Emst
  • Training Klassieke ontspanningsmassage Wellnessinstituut Emst
  • Training Balinese massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Lomi lomi massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Hotstone and cold massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Ayurvedische massage Wellnessinstituut Emst
  • Training Indiase hoofdmassage Wellnessinstituut Emst
  • Training Hamam behandeling Wellnessinstituut Emst
  • Cursus stoelmassage Wellnessinstituut Emst 2016
  • Workshop Aromatherapie van Volatile
  • Cursus Cupping gezicht en lichaamsmassage Bellabaci
  • Magneetmassage workshops door Jeannette Bal van Magneetmassage.nl
  • Cursus Meridian Facial van Noûs Academy
  • Workshop Guasha facial en basis gelaatsanalyse en Bellabaci cupping gezichtsmassage 2018
  • Reiki 1 en 2 in 2018 bij Praktijk Leonora 
  • Intuïtieve ontwikkeling in opleiding bij Paraprakijk Yvonne Apeldoorn vanaf 2016 tot en met 2019
  • Energetisch Therapeut in opleiding via CIVAS 
  • Acupressuur massage voor pijnverlichting in opleiding van Mark Perren-Jones via UDEMY 2018-2019
  • Lichtwerk Academie van Crystal Visions in opleiding voor Master Healer – Master Reader – Crystal Healer – Spiritueel Coach 2019-2021

Bij Mi-Wellness gelden onderstaande huisregels:

  1. U dient minimaal 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen met de massage en kunnen eventuele afspraken na u ook op tijd beginnen.
  2. Mobiele telefoon dient uitgeschakeld of het geluid uitgezet zijn tijdens de behandeling. Indien u een dringend telefoongesprek verwacht of u moet vanwege het uitoefenen van uw eigen werk bereikbaar blijven dan kunt u dit kenbaar maken aan de masseur.
  3. De massages zijn gericht op het verbeteren van lichaam en geest en “hebben dus niets met erotiek te maken”.
  4. In de (wacht-) en praktijkruimte mag niet worden gerookt.
  5. Mi-Wellness stelt hoge eisen aan het naleven van de hygiëne voorschriften. Dit geldt voor zowel de masseur als voor u. Er wordt verwacht dat u de algemeen geldende regels met betrekking tot hygiëne naleeft. Dat is niet alleen voor de masseur prettiger om te werken, maar ook voor u om de behandeling te ondergaan.
  6. Mi-Wellness kan niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadiging of verlies van persoonlijke bezittingen.
  7. Voor aanvang van een eerste behandeling wordt het ingevulde intakeformulier samen kort doorgenomen en zullen een aantal vragen gesteld worden met betrekking tot dit formulier. Geef aan wat voor u het doel van de massage is en vooral waar u eventueel last van hebt.
  8. Bij twijfel over een bestaande aandoening of blessure kan de masseur besluiten de behandeling te staken en u doorverwijzen naar een arts of fysiotherapeut of andere specialist. Vervolgbehandelingen zijn mogelijk zodra uw behandelend arts hierin toestemt (indien gewenst kan contact opgenomen worden met de behandelaar voor overleg.
  9. Zorg dat voor elke behandeling uw masseur op de hoogte is van eventuele veranderingen met betrekking tot uw klachten en gezondheid.
  10. Stel vragen als er iets niet duidelijk is bij de behandeling. De masseur wil u te allen tijde proberen u zo goed mogelijk uitleg te geven over de behandeling, effecten en doelstelling van de behandeling. Mocht er onverhoopt toch iets niet duidelijk zijn dan bent u altijd vrij om vragen te stellen. In het uiterste geval wordt de behandeling gestopt, totdat u akkoord bent met de behandeling.

Wilt u op locatie betalen? Dan kan dat via een betaalverzoek of contant te betalen. Wilt u liever een factuur betalen en het geld overmaken, kan dat ook.

     

NIBIGInformatieverstrekking Wkkgz voor cliënten
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Klachtenfunctionaris
Het kan voorkomen dat u als cliënt van onze/ mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie
Belangrijker dan de bemiddeling van de klachtenfunctionaris is de inzet, het nemen van verantwoordelijkheden, het vermogen van de zorgaanbieder een klacht op te lossen (met ondersteuning van de klachtenfunctionaris). Bovendien staat het u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.

Met ingang van 01-01-2017 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG.

Contact
Wanneer u een klacht heeft kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl.
Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventueel verdere procedure.

Mijn registratienummer van  WKKGZ-NIBIG : 528246

 

Samen sterker

Trotse partners